divendres, 14 de novembre del 2014

MIRADA LLETRAFERIDA DE SCHEHEREZADE: ROSER OTER


Crear és per a mi un viatge a l’ interior. 
Aquestes obres sorgeixen del més profund del meu ser.

Mentre em deixo portar hores i hores en la solitud del taller, afloren molts sentiments, els viscuts, els compartits, els que passen dins teu , els que passen a l’ exterior, i tot, va fent un garbuix d’ emocions. I poc a poc, al taller ja no estic sola, el comparteixen personatges que viuen històries, algunes, les meves pròpies i d’ altres, històries dels que m’ envolten. Quan els creo formen part de mi , de tot allò que respira la meva pell. Mentre s’ assequen en els estants, de tant en tant me’ls vaig mirant, és com si ja agafessin un camí propi, lluny i a prop de mi.

Els llibres formen part d’ aquest viatge interior, enriquint la meva mirada com a dona lletraferida. 

Roser Oter Blasco

Ceramista i escultora autodidacta. 
Especialització amb cursos i monogràfics a l’escola de ceràmica Ramon Fort, La Bisbal de l’ Empordà i taller de Núria Pié.

  


La seva és una obra conceptual, de reflexió, una preocupació de l’ individu en relació amb ell mateix i el seu entorn. Cada peça és un obsequi per la memòria.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada